ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przemyślu zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi pn.: Usługa sprawienia pogrzebów przez Gminę Miejską Przemyśl tzw. pochówku socjalnego na rok 2022.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-11-22 13:21:08 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Znak sprawy: BZP.RS.26.PG.2021                                                                    Przemyśl dnia:___________
 
Zamawiający:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu
ul. Leszczyńskiego 3,
37-700 Przemyśl
 
Dane do faktury/rachunku:
Nabywca:
Gmina Miejska Przemyśl,
ul. Rynek1,
37-700 Przemyśl                                                                                               
NIP: 795-231-95-92
Odbiorca i płatnik:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu
ul. Leszczyńskiego 3,
37-700 Przemyśl
 
 
    
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
                  
 
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert na:
 
Usługa na sprawienie około 13 pogrzebów przez Gminę Miejską Przemyśl tzw. pochówku  socjalnego na rok 2022.
Nazwa przedmiotu zamówienia
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  2. Nazwa i kod zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): Kody CPV: 98371000-4  – Usługi pogrzebowe,
  1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania kompleksowych usług pogrzebowych, które obejmują:
    1. przewóz i przechowywanie zwłok w chłodni,
    2. przygotowanie zmarłego do pochówku,
    3. zapewnienie kompletnej odzieży i obuwia (w przypadku jego braku),
    4. zakup trumny drewnianej bądź urny na spopielone zwłoki,
    5. transport zwłok karawanem i obsługa pochówku,
    6. wykopanie, zakopanie, uformowanie i oznaczenie grobu,
    7. zapewnienie tabliczki identyfikującej i montaż krzyża drewnianego lub innego symbolu wiary właściwego dla wyznania zmarłego,
    8. opłata za miejsce pod grób ziemny, pojedynczy bezpośrednio pod pochówek na cmentarzu.
  2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi w terminie 7 dni od daty zawiadomienia przez Zamawiającego po uprzednim zgłoszeniu przez pracownika MOPS Przemyśl w formie pisemnej.
  3. Sprawienie pogrzebu odbywa się na cmentarzu znajdującym się na terenie miasta Przemyśla.
  4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach pogrzeb może się odbyć w innym miejscu niż miejsce określone w pkt. 3, o ile przemawiają za tym okoliczności i łączny koszt pogrzebu nie przekroczy kwoty określonej w § 3 ust. 1 podpisanej umowy.
  5. Wykonawca oświadcza, że usługa będzie realizowana zgodnie z ustawą z dnia 31 stycznia 1959ir.o cmentarzach i chowaniu zmarłych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1947) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, tj. w szczególności rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007 r., poz. 249, poz. 1866 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi
    ( Dz. U. z 2001r. poz. 153, poz. 1783 z późn. zm.) i rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2011r. w sprawie sposobu przechowywania zwłok i szczątków (Dz. U. z 2011 r. poz. 75, poz. 405).         
  6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania powierzonych usług w terminach zleconych przez Zamawiającego. O wszystkich zmianach dotyczących terminów i godzin obowiązuje obustronne powiadomienie w możliwie najszybszym terminie wraz z uzasadnieniem.
  7. Na zmiany wymagana jest zgoda Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania pracownikom Zamawiającego terminów i godzin realizacji usług, na co najmniej jedną dobę przed wykonaniem usługi.
  8. Wykonawca jest zobowiązany, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego mu przez Zamawiającego, do dokonywania czynności w postaci odbierania faktur w imieniu Zamawiającego od zarządzających cmentarzami i uiszczania opłat w postaci gotówkowej, tylko w tych przypadkach gdy zarządzający cmentarzem nie posiadają rachunku bankowego, a także do załatwiania wszelkich formalności związanych z odbiorem zwłok.
  1. Wykonawca realizuje zamówienie siłami własnymi, bez udziału podwykonawców.
  2. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia Podwykonawcom.
  1. Miejsce i termin składania ofert:
  1. miejscem składania ofert jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu, Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl, Skrzynka podawcza (wejście z podjazdem dla osób z niepełnosprawnościami);
  2. oferty należy składać we wskazanym wyżej miejscu lub przesłać pocztą na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu, ul. Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl,
    z wyraźnym oznaczeniem postępowania;
  3. termin składania ofert: do dnia 30.11.2021r. do godziny 8:00.
  1. Termin wykonania zamówienia: 01-01-2022 r. – 31-12-2022 r.
  2. Opis sposobu przygotowania oferty:
  1. Język i forma porozumiewania się:
    1. postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w formie  pisemnej;
    2. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferenci mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną;
    3. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu;
    4. jeżeli Zamawiający lub Oferent porozumiewają się faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania informacji w tej formie.
  2. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Oferentami:
  1. w sprawach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami jest Bartłomiej Fedyk – Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej z sekcją ds. DPS i Ośrodków Wsparcia16 675-21-61 wew. 38, ;
  2. osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawca Biura ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych tel. 16 675-21-61 wew.12, w godz. 7:00 – 14:30,email:
  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  2. Wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego:
  1. Oferent może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego nie później niż 3 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie wszystkim Oferentom, którym przekazał Zapytanie nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert.
  1. W niniejszym postępowaniu Oferent składa:
    1. wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta Formularz oferty według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do Zapytania Ofertowego;
    2. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca Oferenta w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze;
    3. pełnomocnictwo, o którym mowa w lit. f
    4. wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego - formularz cenowy musi być wypełniony w całości, gdyż Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych;
    5. oświadczenie wymagane od Oferenta w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, znajdujące się w treści formularza ofertowego.
    6. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej   podmioty gospodarcze (spółki cywilne):
  • Oferenci wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie, z wymogami ustawowymi w oryginale, ma być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Oferentów a w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa ma być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem;
  • Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia, informacje wymienione w pkt. 4 podpunkt 5;
  • Oferenci wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
    1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę na całość przedmiotu zamówienia;
    2. treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego;
    3. oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu załączonym do niniejszego Zapytania Ofertowego i napisana pismem maszynowym lub ręcznym drukowanym niezmywalnym atramentem (tuszem), pod rygorem odrzucenia jej przez Zamawiającego;
    4. załącznikami do oferty są dokumenty wymienione w pkt. 4 podpunkt 5 Zapytania Ofertowego;
    5. wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza;
    6. Oferent składa ofertę w zaklejonej kopercie z napisem „Oferta: Usługa na sprawienie około 13 pogrzebów przez Gminę Miejską Przemyśl tzw. pochówku  socjalnego na rok 2022”.;
    7. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić, uzupełnić lub wycofać ofertę. Zmiana, uzupełnienie lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty, tj. w zamkniętej kopercie z odpowiednim dopiskiem „Zmiana” lub „Wycofanie”.
  1. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium ceny. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto. Podana w ofercie cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zapytania Ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cena oferty stanowi maksymalne wynagrodzenie brutto i będzie niezmienna przez okres obowiązywania umowy.
  2. Dodatkowe informacje:
  1. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po wyznaczonym terminie składania ofert.
  2. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Oferent nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Oferent nie może zastrzec informacji, podawanych do wiadomości podczas otwarcia ofert.
  3. Zamawiający informuje, że w przypadkach nieuregulowanych Zapytaniem Ofertowym zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny
    (Dz.U. z 2020r., poz.1740 z późn.zm.)
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu.
  5. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
  6. Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie:
  1. oczywiste omyłki pisarskie;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
  4. o dokonanej poprawie w ofercie Zamawiającego niezwłocznie informuje Wykonawcę.
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  1. zmiany Zapytania Ofertowego, w tym warunków lub terminu prowadzonego postępowania;
  2. zamknięcie postępowania bez wyboru;
  3. odwołania postępowania, przed upływem terminu składania ofert, bez podania przyczyny;
  4. zwiększenia kwoty przeznaczonej do realizacji zamówienia do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
  1.  Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
  1. zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert;
  2. jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
  3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  4. Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu Zamawiającego;
  5. wpłynęła po terminie składania ofert.
  1. Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
  2. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
  1. nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
  2. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
  3. zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
 
  •  
 
 
 
 
  •  
  •  
 
 
 
 
 
  1. Załączniki:
  1. Formularz ofertowy.
  2. Wzór umowy
 
 
 
 
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130.000 zł netto
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Leszczyńskiego 3,
  • inspektor ochrony danych osobowych u administratora -adres e-mail:
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
  • podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1];
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2];
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
[2] Wyjaśnienie: prawo  do  ograniczenia  przetwarzania  nie  ma  zastosowania  w  odniesieniu  do przechowywania,  w  celu zapewnienia  korzystania  ze  środków  ochrony  prawnej  lub  w  celu  ochrony  praw  innej  osoby  fizycznej  lub  prawnej,  lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Akapit nr - brak tytułu

Znak sprawy: BZP.RS.26.PG.2021                                                                    Przemyśl dnia:___________
 
Zamawiający:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu
ul. Leszczyńskiego 3,
37-700 Przemyśl
 
Dane do faktury/rachunku:
Nabywca:
Gmina Miejska Przemyśl,
ul. Rynek1,
37-700 Przemyśl                                                                                               
NIP: 795-231-95-92
Odbiorca i płatnik:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu
ul. Leszczyńskiego 3,
37-700 Przemyśl
 
 
    
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
                  
 
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert na:
 
Usługa na sprawienie około 13 pogrzebów przez Gminę Miejską Przemyśl tzw. pochówku  socjalnego na rok 2022.
Nazwa przedmiotu zamówienia
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  2. Nazwa i kod zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): Kody CPV: 98371000-4  – Usługi pogrzebowe,
  1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania kompleksowych usług pogrzebowych, które obejmują:
    1. przewóz i przechowywanie zwłok w chłodni,
    2. przygotowanie zmarłego do pochówku,
    3. zapewnienie kompletnej odzieży i obuwia (w przypadku jego braku),
    4. zakup trumny drewnianej bądź urny na spopielone zwłoki,
    5. transport zwłok karawanem i obsługa pochówku,
    6. wykopanie, zakopanie, uformowanie i oznaczenie grobu,
    7. zapewnienie tabliczki identyfikującej i montaż krzyża drewnianego lub innego symbolu wiary właściwego dla wyznania zmarłego,
    8. opłata za miejsce pod grób ziemny, pojedynczy bezpośrednio pod pochówek na cmentarzu.
  2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi w terminie 7 dni od daty zawiadomienia przez Zamawiającego po uprzednim zgłoszeniu przez pracownika MOPS Przemyśl w formie pisemnej.
  3. Sprawienie pogrzebu odbywa się na cmentarzu znajdującym się na terenie miasta Przemyśla.
  4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach pogrzeb może się odbyć w innym miejscu niż miejsce określone w pkt. 3, o ile przemawiają za tym okoliczności i łączny koszt pogrzebu nie przekroczy kwoty określonej w § 3 ust. 1 podpisanej umowy.
  5. Wykonawca oświadcza, że usługa będzie realizowana zgodnie z ustawą z dnia 31 stycznia 1959ir.o cmentarzach i chowaniu zmarłych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1947) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, tj. w szczególności rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007 r., poz. 249, poz. 1866 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi
    ( Dz. U. z 2001r. poz. 153, poz. 1783 z późn. zm.) i rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2011r. w sprawie sposobu przechowywania zwłok i szczątków (Dz. U. z 2011 r. poz. 75, poz. 405).         
  6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania powierzonych usług w terminach zleconych przez Zamawiającego. O wszystkich zmianach dotyczących terminów i godzin obowiązuje obustronne powiadomienie w możliwie najszybszym terminie wraz z uzasadnieniem.
  7. Na zmiany wymagana jest zgoda Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania pracownikom Zamawiającego terminów i godzin realizacji usług, na co najmniej jedną dobę przed wykonaniem usługi.
  8. Wykonawca jest zobowiązany, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego mu przez Zamawiającego, do dokonywania czynności w postaci odbierania faktur w imieniu Zamawiającego od zarządzających cmentarzami i uiszczania opłat w postaci gotówkowej, tylko w tych przypadkach gdy zarządzający cmentarzem nie posiadają rachunku bankowego, a także do załatwiania wszelkich formalności związanych z odbiorem zwłok.
  1. Wykonawca realizuje zamówienie siłami własnymi, bez udziału podwykonawców.
  2. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia Podwykonawcom.
  1. Miejsce i termin składania ofert:
  1. miejscem składania ofert jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu, Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl, Skrzynka podawcza (wejście z podjazdem dla osób z niepełnosprawnościami);
  2. oferty należy składać we wskazanym wyżej miejscu lub przesłać pocztą na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu, ul. Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl,
    z wyraźnym oznaczeniem postępowania;
  3. termin składania ofert: do dnia 30.11.2021r. do godziny 8:00.
  1. Termin wykonania zamówienia: 01-01-2022 r. – 31-12-2022 r.
  2. Opis sposobu przygotowania oferty:
  1. Język i forma porozumiewania się:
    1. postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w formie  pisemnej;
    2. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferenci mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną;
    3. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu;
    4. jeżeli Zamawiający lub Oferent porozumiewają się faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania informacji w tej formie.
  2. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Oferentami:
  1. w sprawach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami jest Bartłomiej Fedyk – Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej z sekcją ds. DPS i Ośrodków Wsparcia16 675-21-61 wew. 38, ;
  2. osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawca Biura ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych tel. 16 675-21-61 wew.12, w godz. 7:00 – 14:30,email:
  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  2. Wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego:
  1. Oferent może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego nie później niż 3 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie wszystkim Oferentom, którym przekazał Zapytanie nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert.
  1. W niniejszym postępowaniu Oferent składa:
    1. wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta Formularz oferty według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do Zapytania Ofertowego;
    2. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca Oferenta w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze;
    3. pełnomocnictwo, o którym mowa w lit. f
    4. wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego - formularz cenowy musi być wypełniony w całości, gdyż Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych;
    5. oświadczenie wymagane od Oferenta w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, znajdujące się w treści formularza ofertowego.
    6. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej   podmioty gospodarcze (spółki cywilne):
  • Oferenci wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie, z wymogami ustawowymi w oryginale, ma być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Oferentów a w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa ma być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem;
  • Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia, informacje wymienione w pkt. 4 podpunkt 5;
  • Oferenci wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
    1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę na całość przedmiotu zamówienia;
    2. treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego;
    3. oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu załączonym do niniejszego Zapytania Ofertowego i napisana pismem maszynowym lub ręcznym drukowanym niezmywalnym atramentem (tuszem), pod rygorem odrzucenia jej przez Zamawiającego;
    4. załącznikami do oferty są dokumenty wymienione w pkt. 4 podpunkt 5 Zapytania Ofertowego;
    5. wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza;
    6. Oferent składa ofertę w zaklejonej kopercie z napisem „Oferta: Usługa na sprawienie około 13 pogrzebów przez Gminę Miejską Przemyśl tzw. pochówku  socjalnego na rok 2022”.;
    7. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić, uzupełnić lub wycofać ofertę. Zmiana, uzupełnienie lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty, tj. w zamkniętej kopercie z odpowiednim dopiskiem „Zmiana” lub „Wycofanie”.
  1. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium ceny. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto. Podana w ofercie cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zapytania Ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cena oferty stanowi maksymalne wynagrodzenie brutto i będzie niezmienna przez okres obowiązywania umowy.
  2. Dodatkowe informacje:
  1. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po wyznaczonym terminie składania ofert.
  2. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Oferent nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Oferent nie może zastrzec informacji, podawanych do wiadomości podczas otwarcia ofert.
  3. Zamawiający informuje, że w przypadkach nieuregulowanych Zapytaniem Ofertowym zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny
    (Dz.U. z 2020r., poz.1740 z późn.zm.)
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu.
  5. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
  6. Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie:
  1. oczywiste omyłki pisarskie;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
  4. o dokonanej poprawie w ofercie Zamawiającego niezwłocznie informuje Wykonawcę.
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  1. zmiany Zapytania Ofertowego, w tym warunków lub terminu prowadzonego postępowania;
  2. zamknięcie postępowania bez wyboru;
  3. odwołania postępowania, przed upływem terminu składania ofert, bez podania przyczyny;
  4. zwiększenia kwoty przeznaczonej do realizacji zamówienia do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
  1.  Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
  1. zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert;
  2. jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
  3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  4. Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu Zamawiającego;
  5. wpłynęła po terminie składania ofert.
  1. Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
  2. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
  1. nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
  2. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
  3. zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
 
  •  
 
 
 
 
  •  
  •  
 
 
 
 
 
  1. Załączniki:
  1. Formularz ofertowy.
  2. Wzór umowy
 
 
 
 
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130.000 zł netto
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Leszczyńskiego 3,
  • inspektor ochrony danych osobowych u administratora -adres e-mail:
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
  • podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1];
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2];
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
[2] Wyjaśnienie: prawo  do  ograniczenia  przetwarzania  nie  ma  zastosowania  w  odniesieniu  do przechowywania,  w  celu zapewnienia  korzystania  ze  środków  ochrony  prawnej  lub  w  celu  ochrony  praw  innej  osoby  fizycznej  lub  prawnej,  lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Akapit nr - brak tytułu

Znak sprawy: BZP.RS.26.PG.2021                                                                    Przemyśl dnia:___________
 
Zamawiający:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu
ul. Leszczyńskiego 3,
37-700 Przemyśl
 
Dane do faktury/rachunku:
Nabywca:
Gmina Miejska Przemyśl,
ul. Rynek1,
37-700 Przemyśl                                                                                               
NIP: 795-231-95-92
Odbiorca i płatnik:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu
ul. Leszczyńskiego 3,
37-700 Przemyśl
 
 
    
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
                  
 
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert na:
 
Usługa na sprawienie około 13 pogrzebów przez Gminę Miejską Przemyśl tzw. pochówku  socjalnego na rok 2022.
Nazwa przedmiotu zamówienia
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  2. Nazwa i kod zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): Kody CPV: 98371000-4  – Usługi pogrzebowe,
  1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania kompleksowych usług pogrzebowych, które obejmują:
    1. przewóz i przechowywanie zwłok w chłodni,
    2. przygotowanie zmarłego do pochówku,
    3. zapewnienie kompletnej odzieży i obuwia (w przypadku jego braku),
    4. zakup trumny drewnianej bądź urny na spopielone zwłoki,
    5. transport zwłok karawanem i obsługa pochówku,
    6. wykopanie, zakopanie, uformowanie i oznaczenie grobu,
    7. zapewnienie tabliczki identyfikującej i montaż krzyża drewnianego lub innego symbolu wiary właściwego dla wyznania zmarłego,
    8. opłata za miejsce pod grób ziemny, pojedynczy bezpośrednio pod pochówek na cmentarzu.
  2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi w terminie 7 dni od daty zawiadomienia przez Zamawiającego po uprzednim zgłoszeniu przez pracownika MOPS Przemyśl w formie pisemnej.
  3. Sprawienie pogrzebu odbywa się na cmentarzu znajdującym się na terenie miasta Przemyśla.
  4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach pogrzeb może się odbyć w innym miejscu niż miejsce określone w pkt. 3, o ile przemawiają za tym okoliczności i łączny koszt pogrzebu nie przekroczy kwoty określonej w § 3 ust. 1 podpisanej umowy.
  5. Wykonawca oświadcza, że usługa będzie realizowana zgodnie z ustawą z dnia 31 stycznia 1959ir.o cmentarzach i chowaniu zmarłych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1947) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, tj. w szczególności rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007 r., poz. 249, poz. 1866 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi
    ( Dz. U. z 2001r. poz. 153, poz. 1783 z późn. zm.) i rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2011r. w sprawie sposobu przechowywania zwłok i szczątków (Dz. U. z 2011 r. poz. 75, poz. 405).         
  6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania powierzonych usług w terminach zleconych przez Zamawiającego. O wszystkich zmianach dotyczących terminów i godzin obowiązuje obustronne powiadomienie w możliwie najszybszym terminie wraz z uzasadnieniem.
  7. Na zmiany wymagana jest zgoda Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania pracownikom Zamawiającego terminów i godzin realizacji usług, na co najmniej jedną dobę przed wykonaniem usługi.
  8. Wykonawca jest zobowiązany, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego mu przez Zamawiającego, do dokonywania czynności w postaci odbierania faktur w imieniu Zamawiającego od zarządzających cmentarzami i uiszczania opłat w postaci gotówkowej, tylko w tych przypadkach gdy zarządzający cmentarzem nie posiadają rachunku bankowego, a także do załatwiania wszelkich formalności związanych z odbiorem zwłok.
  1. Wykonawca realizuje zamówienie siłami własnymi, bez udziału podwykonawców.
  2. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia Podwykonawcom.
  1. Miejsce i termin składania ofert:
  1. miejscem składania ofert jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu, Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl, Skrzynka podawcza (wejście z podjazdem dla osób z niepełnosprawnościami);
  2. oferty należy składać we wskazanym wyżej miejscu lub przesłać pocztą na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu, ul. Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl,
    z wyraźnym oznaczeniem postępowania;
  3. termin składania ofert: do dnia 30.11.2021r. do godziny 8:00.
  1. Termin wykonania zamówienia: 01-01-2022 r. – 31-12-2022 r.
  2. Opis sposobu przygotowania oferty:
  1. Język i forma porozumiewania się:
    1. postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w formie  pisemnej;
    2. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferenci mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną;
    3. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu;
    4. jeżeli Zamawiający lub Oferent porozumiewają się faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania informacji w tej formie.
  2. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Oferentami:
  1. w sprawach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami jest Bartłomiej Fedyk – Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej z sekcją ds. DPS i Ośrodków Wsparcia16 675-21-61 wew. 38, ;
  2. osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawca Biura ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych tel. 16 675-21-61 wew.12, w godz. 7:00 – 14:30,email:
  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  2. Wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego:
  1. Oferent może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego nie później niż 3 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie wszystkim Oferentom, którym przekazał Zapytanie nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert.
  1. W niniejszym postępowaniu Oferent składa:
    1. wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta Formularz oferty według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do Zapytania Ofertowego;
    2. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca Oferenta w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze;
    3. pełnomocnictwo, o którym mowa w lit. f
    4. wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego - formularz cenowy musi być wypełniony w całości, gdyż Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych;
    5. oświadczenie wymagane od Oferenta w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, znajdujące się w treści formularza ofertowego.
    6. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej   podmioty gospodarcze (spółki cywilne):
  • Oferenci wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie, z wymogami ustawowymi w oryginale, ma być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Oferentów a w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa ma być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem;
  • Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia, informacje wymienione w pkt. 4 podpunkt 5;
  • Oferenci wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
    1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę na całość przedmiotu zamówienia;
    2. treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego;
    3. oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu załączonym do niniejszego Zapytania Ofertowego i napisana pismem maszynowym lub ręcznym drukowanym niezmywalnym atramentem (tuszem), pod rygorem odrzucenia jej przez Zamawiającego;
    4. załącznikami do oferty są dokumenty wymienione w pkt. 4 podpunkt 5 Zapytania Ofertowego;
    5. wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza;
    6. Oferent składa ofertę w zaklejonej kopercie z napisem „Oferta: Usługa na sprawienie około 13 pogrzebów przez Gminę Miejską Przemyśl tzw. pochówku  socjalnego na rok 2022”.;
    7. Oferent może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić, uzupełnić lub wycofać ofertę. Zmiana, uzupełnienie lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty, tj. w zamkniętej kopercie z odpowiednim dopiskiem „Zmiana” lub „Wycofanie”.
  1. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium ceny. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto. Podana w ofercie cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zapytania Ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cena oferty stanowi maksymalne wynagrodzenie brutto i będzie niezmienna przez okres obowiązywania umowy.
  2. Dodatkowe informacje:
  1. Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po wyznaczonym terminie składania ofert.
  2. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Oferent nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Oferent nie może zastrzec informacji, podawanych do wiadomości podczas otwarcia ofert.
  3. Zamawiający informuje, że w przypadkach nieuregulowanych Zapytaniem Ofertowym zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny
    (Dz.U. z 2020r., poz.1740 z późn.zm.)
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu.
  5. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
  6. Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie:
  1. oczywiste omyłki pisarskie;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
  4. o dokonanej poprawie w ofercie Zamawiającego niezwłocznie informuje Wykonawcę.
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  1. zmiany Zapytania Ofertowego, w tym warunków lub terminu prowadzonego postępowania;
  2. zamknięcie postępowania bez wyboru;
  3. odwołania postępowania, przed upływem terminu składania ofert, bez podania przyczyny;
  4. zwiększenia kwoty przeznaczonej do realizacji zamówienia do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
  1.  Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
  1. zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert;
  2. jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
  3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  4. Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu Zamawiającego;
  5. wpłynęła po terminie składania ofert.
  1. Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
  2. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
  1. nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
  2. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
  3. zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
 
  •  
 
 
 
 
  •  
  •  
 
 
 
 
 
  1. Załączniki:
  1. Formularz ofertowy.
  2. Wzór umowy
 
 
 
 
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130.000 zł netto
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Leszczyńskiego 3,
  • inspektor ochrony danych osobowych u administratora -adres e-mail:
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
  • podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1];
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2];
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
[2] Wyjaśnienie: prawo  do  ograniczenia  przetwarzania  nie  ma  zastosowania  w  odniesieniu  do przechowywania,  w  celu zapewnienia  korzystania  ze  środków  ochrony  prawnej  lub  w  celu  ochrony  praw  innej  osoby  fizycznej  lub  prawnej,  lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony