ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: NB2/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: NB2/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor Ochrony Danych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu

Wymiar etatu: 1/5

Ilość etatów: 1

Wydział: Inspektor Ochrony Danych

Data udostępnienia: 2019-10-15

Ogłoszono dnia: 2019-10-15

Termin składania dokumentów: 2019-10-24 00:00:00

Nr ogłoszenia: NB2/2019

Zlecający: Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne kandydata:
  • spełnianie wymagań zgodnych z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych, z dnia 21 listopada 2008 roku określanych dla stanowisk urzędniczych, kandydat:
- jest obywatelem polskim, lub spełnia wymogi określone w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane                     z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  • Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce.
  • Doświadczenie zawodowe:, co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
  • Znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1).
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
  • bardzo dobra znajomość podstawowych regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
b. Wymagania dodatkowe:
  • Znajomość ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.).
  • Znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 z późn. zm.).
  • Znajomość innych aktów prawnych: ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.), ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.).
  • Umiejętność wypełniania zadań inspektora ochrony danych osobowych, zgodnie z art. 39 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  • Ukończone bądź w trakcie trwania studia podyplomowe z zakresu bezpieczeństwa informacji lub ochrony danych osobowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy ogólnego rozporządzenia oraz innych przepisów o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie,
  • Monitorowanie przestrzegania ogólnego rozporządzenia, innych przepisów o ochronie danych oraz polityk administratora w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podział obowiązków, działania zwiększające świadomość,
  • Szkolenie personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania;
  • Przeprowadzanie systematycznych audytów,
  • Udzielania wskazówek administratorowi w przedmiocie wdrożenia odpowiednich i skutecznych środków technicznych, jak również organizacyjnych, mających zabezpieczyć dane osobowe oraz jak wykazać przestrzeganie prawa przez administratora lub podmiot przetwarzający, w szczególności, jeżeli chodzi o identyfikowanie ryzyka związanego z przetwarzaniem, o jego ocenę pod katem źródła, charakteru, prawdopodobieństwa i wagi zagrożenia oraz o najlepsze praktyki pozwalające zminimalizować to ryzyko,
  • Udzielanie na żądanie administratora zaleceń, co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania (w przypadku, gdy administrator danych przed rozpoczęciem przetwarzania zobowiązany jest do przeprowadzenia oceny skutków planowanych operacji przetwarzania dla ochrony danych).
  • Współpraca z organem nadzorczym (UODO w Polsce),
  • Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach,
  • Branie czynnego udziału w naradach kierowników;
  • Branie udziału w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących ochrony danych osobowych, a ponadto:
  • prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych;
  • ciągły przegląd procedur związanych z przetwarzaniem danych osobowych;
  • nadzór nad fizycznym zabezpieczeniem pomieszczeń w których przetwarzane są dane osobowe,
  • nadzór nad działaniami związanymi z ewentualnym naruszeniem systemu ochrony danych osobowych.
  • Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych z zakresu ochrony danych osobowych.
  • Gromadzenie informacji o zaistniałych naruszeniach oraz incydentach godzących
    w bezpieczeństwo przetwarzanych danych.
  • Archiwizacja dokumentów.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Komórka organizacyjna – Samodzielne stanowisko
Wymiar czasu pracy – 1/5 etatu.
Miejsce wykonywania pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu.
Umowa terminowa - na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia - w przypadku konieczności odbycia służby przygotowawczej - pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, jako warunek dalszego zatrudnienia.
Przewidywany termin zatrudnienia: październik 2019 r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

<6%

V. Wymagane dokumenty:

  • List motywacyjny /podpisany/.
  • CV /podpisane/. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu przy ul. Leszczyńskiego 3, zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.”
  • Oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie /podpisany/.
  • Kserokopie świadectw pracy.
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie zawodowe.
  • Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym /podpisane/.
  • Podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i z pełni praw publicznych,
  • Podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Inne dokumenty potwierdzające zadeklarowane uprawnienia, kwalifikacje i umiejętności.
  • Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu danych osobowych uczestnika w celach związanych z postępowaniem konkursowym, w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnienie jego imienia i nazwiska oraz miejscowości w której zamieszkuje.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-10-24 00:00:00
b. Sposób:
Procedurę konkursową przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana odrębnym zarządzeniem Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przemyślu, dokumentując swoje prace odpowiednimi protokołami.
2. Postępowanie konkursowe składa się z następujących etapów:
- Wstępna selekcja złożonych ofert.
- Test
- Rozmowa kwalifikacyjna.
3. Niezłożenie kompletu dokumentów i oświadczeń lub dokumentów niepodpisanych wymienionych w punkcie VI ogłoszenia lub niespełnianie wymagań wymienionych w punkcie I ogłoszenia skutkuje odrzuceniem oferty na etapie „Wstępna selekcja złożonych ofert”.
4. Procedurę konkursową kończy protokół komisji konkursowej po przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych zawierający listę rankingową kandydatów do zatrudnienia na stanowisko Inspektora ochrony danych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Przemyślu, zatwierdzony przez Dyrektora Ośrodka.
c. Miejsce:
Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 24.10.2019 r. do godz. 15-ej.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. O terminie i miejscu II etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu    3 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami. Oferty tylko w formie pisemnej, należy składać w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Ośrodka lub przesłać na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl z dopiskiem „KONKURS na stanowisko Inspektora ochrony danych MOPS”. Decyduje data wpływu oferty do Ośrodka.

VII. Informacje dodatkowe:

1. Niniejsze ogłoszenie opublikowano w BIP MOPS Przemyśl oraz umieszczono na tablicy informacyjnej Ośrodka.
2. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
3. Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, przez okres 5 lat.
4. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będzie można odbierać osobiście przez zainteresowanych. Dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone po przekroczeniu 3 miesięcznego okresu przechowywania.
5. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
6. W procesie postępowania rekrutacyjnego MOPS Przemyśl przetwarza Państwa dane osobowe. W celu zapoznania się ze szczegółowymi zasadami przetwarzania danych osobowych zapraszamy na stronę internetową Ośrodka:
https://mops.przemysl.pl/klauzula-rodo-w-procesie-rekrutacji/ 
« powrót do poprzedniej strony