ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: *Drukuj informację Ogłoszenie numer: *

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent w Dziale Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu

Wymiar etatu: Pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej

Data udostępnienia: 2020-03-06

Ogłoszono dnia: 2020-03-06

Termin składania dokumentów: 2020-03-18 15:00:00

Nr ogłoszenia: *

Zlecający: Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne kandydata:
spełnianie wymagań zgodnych z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych, z dnia 21 listopada 2008 roku określanych dla stanowisk urzędniczych, kandydat:
- jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
- posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
b. Wymagania dodatkowe:
1) Dokładna znajomość przepisów prawa, a w szczególności:
- Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
- Ustawy o pomocy społecznej wraz z aktami wykonawczymi,
- Ustawy o świadczeniach rodzinnych,
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
2) umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność selekcji informacji, umiejętność pracy w zespole.
3) umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do obowiązków Referenta w Dziale Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej należy w szczególności:
1. Opracowywanie wzorów decyzji administracyjnych dla Działu Wspierania Rodziny
i Pieczy Zastępczej.
2. Sporządzanie decyzji administracyjnych w zakresie świadczeń wynikających z ustawy                   o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
3. Sporządzanie decyzji administracyjnych w zakresie świadczeń wynikających ustawy                       o pomocy społecznej w części dotyczącej pomocy dla osób usamodzielnianych.
4. Sporządzanie decyzji administracyjnych w zakresie opłaty rodziców biologicznych                  za pobyt dziecka w pieczy zastępczej.
5. Sporządzanie informacji dotyczących przyznania świadczenia "Dobry start" dla dzieci umieszczonych w rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej funkcjonującej na terenie Miasta Przemyśla oraz dla pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej, zamieszkujących na terenie Miasta Przemyśla objętych wyżej wymienionym programem.
6. Sporządzanie skierowań dotyczących umieszczenia dziecka w instytucjonalnej pieczy zastępczej na terenie Miasta Przemyśla.
7. Wprowadzanie informacji o osobach do sytemu komputerowego „POMOST” i bieżące aktualizowanie danych.
8. Nadzór w oparciu o system komputerowy „POMOST” prawidłowej realizacji harmonogramów wypłat świadczeń przyznanych na podstawie decyzji administracyjnych oraz przygotowanie kontynuacji harmonogramu wypłat świadczeń na kolejne lata budżetowe.
9. Comiesięczne sporządzanie list wypłat świadczeń realizowanych w Dziale.
10..Comiesięczne sporządzanie list wypłat w oparciu o zawarte porozumienia z innymi powiatami/miastami oraz otrzymywane noty księgowe.
11..Sporządzanie list wypłat świadczenia „Dobry start” dla dzieci umieszczonych
w rodzinach zastępczych funkcjonujących na terenie Miasta Przemyśla.
12. Sporządzanie list wypłat świadczenia „Dobry start” dla dzieci umieszczonych placówkach opiekuńczo – wychowawczych funkcjonujących na terenie Miasta Przemyśla.
13..Przygotowywanie zapotrzebowania dotyczącego wypłaty dodatku wychowawczego                        na dzieci umieszczone w rodzinach zastępczych  funkcjonujących na terenie Miasta Przemyśla.
14..Przygotowanie zapotrzebowania dotyczącego wypłaty dodatku wychowawczego
w wysokości świadczenia wychowawczego dla dzieci przebywających w instytucjonalnej pieczy zastępczej funkcjonującej na terenie Miasta Przemyśla.
15..Opracowywanie porozumień zawieranych z innymi powiatami/miastami w przypadku umieszczenia dzieci spoza terenu Miasta Przemyśl w rodzinach zastępczych funkcjonujących na terenie Miasta Przemyśla.
16..Opracowywanie porozumień zawieranych z innymi powiatami/miastami w przypadku umieszczenia dzieci spoza terenu Miasta Przemyśla w placówkach opiekuńczo – wychowawczych funkcjonujących na terenie Miasta Przemyśla.
17..Opracowywanie wzorów umów zawieranych z rodzinami zastępczymi z terenu Miasta Przemyśla, na pełnienie funkcji rodzin zastępczych zawodowych.
18. Sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych zadań.
19.,Współpraca z instytucjami, organizacjami społecznymi, fundacjami w zakresie realizowanych zadań.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach i miejscu wykonywania pracy:
Komórka organizacyjna – Dział Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej.
Wymiar czasu pracy – pełny etat.
Miejsce wykonywania pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu.
Umowa terminowa - na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia - w przypadku konieczności odbycia służby przygotowawczej - pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, jako warunek dalszego zatrudnienia.
Przewidywany termin zatrudnienia: kwiecień 2020 r.

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. List motywacyjny (podpisany).
2. CV. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu przy ul. Leszczyńskiego 3, zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.” (podpisane).
3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie (podpisany).
4. Kserokopie świadectw pracy.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
6..Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym (podpisane).
7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych (podpisane).
8. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych (podpisane).
9. Oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (podpisane).
9. Inne dokumenty potwierdzające zadeklarowane uprawnienia, kwalifikacje i umiejętności.
10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (podpisane).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-03-18 15:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 18.03.2020 r. do godz. 15-ej.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. O terminie i miejscu II etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 3 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami. Oferty tylko w formie pisemnej, należy składać w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Ośrodka lub przesłać na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl z dopiskiem „KONKURS na stanowisko Referenta w Dziale Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej”. Decyduje data wpływu oferty do Ośrodka.
c. Miejsce:
Miejsce skłądania dokumentów:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Leszczyńskiego 3, 37-700 Przemyśl
Decyduje data wpływu oferty do Ośrodka.

VII. Informacje dodatkowe:

Dodatkowe informacje:
1. Niniejsze ogłoszenie opublikowano w BIP MOPS Przemyśl oraz umieszczono                      na tablicy informacyjnej Ośrodka.
2. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
3. Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, przez okres 5 lat.
4. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będzie można odbierać osobiście przez zainteresowanych. Dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone po przekroczeniu                       3 miesięcznego okresu przechowywania.
5. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
6. W procesie postępowania rekrutacyjnego MOPS Przemyśl przetwarza Państwa dane osobowe. W celu zapoznania się ze szczegółowymi zasadami przetwarzania danych osobowych zapraszamy na stronę internetową Ośrodka:
https://mops.przemysl.pl/klauzula-rodo-w-procesie-rekrutacji/

Załączniki

  • Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze (PDF, 2.1 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2020-03-06 23:31:52 | Data wytworzenia informacji: 2020-03-06
  • Protokół (PDF, 505.1 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2020-03-27 13:23:11 | Data wytworzenia informacji: 2020-03-27 | Przemyśl, dnia 26.03.2020 r.
    A.LK.1201.1.4.20 Protokół
    W dniu 26.03.2020 r. w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przemyślu, Komisja Rekrutacyjna w składzie:

    Jadwiga Lis – Przewodniczący Komisji
    Wojciech Podgórski – Członek Komisji
    Jerzy Pieniążek – Członek Komisji
    Łukasz Kiernozek – Sekretarz Komisji
    Przeprowadziła wstępną selekcję złożonych ofert. W wyniku przeprowadzonych czynności komisja ustaliła:
    - do dnia 18.03.2020 r. do godz. 15.00 wpłynęło 22 oferty, z czego 15 ofert spełniało wymogi postawione w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
    Są to oferty następujących osób:
      Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
    1. Chuda Marta Przemyśl
    2. Czyż Marzena Przemyśl
    3. Czyżowska Alina Sierakośce
    4. Fok Magdalena Dybawka
    5. Gut Kamila Śliwnica
    6. Hawro Bernadetta Małkowice
    7. Koba Ewelina Duńkowiczki
    8. Koba Sylwia Leszno
    9. Osip Edyta Przemyśl
    10. Sało Paweł Przemyśl
    11. Serwatko Justyna Przemyśl
    12. Sękalska Ewa Przemyśl
    13. Smyk Elżbieta Stubno
    14. Stukan Anna Jaksmanice
    15. Włoch Jagoda Żurawica
      Wskazane osoby zostały zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru. Termin przeprowadzenia testu wiedzy oraz rozmów kwalifikacyjnych zostanie przekazany telefonicznie osobom wymienionym w tabeli powyżej.
  • Informacja o kolejnym etapie naboru na stanowsko Referenta w Dziale Wspierania rodziny i pieczy zastępczej (PDF, 1.5 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2020-06-24 07:50:29 | Data wytworzenia informacji: 2020-06-23 | Przemyśl, dnia 23.06.2020 r.
    A.LK.1201.1.5.20
    Informacja
    W dniu 30.06.2020 r. w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przemyślu, przy ul. Leszczyńskiego 3 odbędzie się kolejny etap naboru na stanowisko Referenta w Dziale Wspierania rodziny i pieczy zastępczej, tj. test wiedzy.
    Z uwagi na stan epidemiczny test zostanie przeprowadzony w dwóch grupach:                               
                 Imię i nazwisko           




    Godzina 09.00
    1. Chuda Marta
    2. Czyż Marzena
    3. Czyżowska Alina
    4. Fok Magdalena
    5. Gut Kamila
    6. Hawro Bernadetta
    7. Koba Ewelina
    8. Koba Sylwia




    Godzina 10.00
    9. Osip Edyta
    10. Sało Paweł
    11. Serwatko Justyna
    12. Sękalska Ewa
    13. Smyk Elżbieta
    14. Stukan Anna
    15. Włoch Jagoda
       
    Wskazane osoby zobowiązane są do posiadania maseczek ochronnych oraz własnych długopisów.
« powrót do poprzedniej strony